S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

KONTAKTY

LACNÁ VLNA s.r.o.
SNP 116
Hliník nad Hronom 96601
tel: +421 911 767 479
sklad(a)lacnavlna.sk

NOVINKY

arr3Dolphin BabySkladom DOLPHIN BABY: 100g=2,80€... arr3Favori BatikSkladom Favori Batik: 100g=2,25€... arr3ZásielkovňaDoručujeme:Slovensko,Česká republika,Maďarsko,Polsko,Nemecko...

TOVAR V AKCII

naša cena 0,32 EUR (8,00 CZK)
skladom
naša cena 0,32 EUR (8,00 CZK)
skladom
naša cena 0,32 EUR (8,00 CZK)
skladom


Obchodné podmienky
Obchodné podmienky

VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

Prevádzkovateľom internetovej stránky (e-shopu) www.lacnavlna.sk je LACNÁ VLNA s.r.o. so sídlom Vrbická 18, 03101 Liptovský Mikuláš, IČO:53123956

Prevádzkovateľ nie je platcom DPH.

Predávajúcim je LACNÁ VLNA s.r.o. so sídlom  SNP 116, 96601 Hliník nad Hronom, IČO:53123956, SK2121283318

Predávajúci je platcom DPH.

Veľkoobchod - predaj tovaru podľa ustanovenia § 2 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, za účelom jeho ďalšieho predaja alebo spracovania, za veľkoobchodné ceny-ďalej VOC.

Maloobchod - predaj tovaru konečnému spotrebiteľovi za maloobchodné ceny. Maloobchodná cena je VOC+40%

Kupujúcim je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho s úmyslom kúpy tovaru, ktorý predávajúci ponúka.

Kupujúcim je aj každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho s požiadavkou, aby jej predávajúci zaobstaral tovar, ktorý nemá zaradený v ponuke, s úmyslom kúpy tohto tovaru.

Používaním web-stránok internetového obchodu LACNÁ VLNA s.r.o.
a potvrdením objednávky dáva kupujúci súhlas s týmito Obchodnými podmienkami. 
Lacná vlna si vyhradzuje právo meniť tieto Obchodné podmienky.

Tieto Obchodné podmienky sú platné až do vydania nových Obchodných podmienok.

 

OBJEDNÁVANIE

Tovar môže kupujúci objednávať nasledovne:

a) prostredníctvom nákupného košíka na web-stránkach predávajúceho,

b) e-mailom,

c) písomnou objednávkou

Odoslaním objednávky sa kupujúci zaväzuje prevziať objednaný tovar a zaplatiť za tovar dohodnutú cenu.

Odoslanú objednávku potvrdí predávajúci počas pracovných dní do 24 hodín e-mailom alebo telefonicky a zároveň oznámi kupujúcemu dostupnosť a termín dodania tovaru. Všetky potvrdené objednávky sú záväzné!

Predávajúci sa zaväzuje dodať správny druh a množstvo tovaru v dohodnutej cene podľa objednávky.

Zrušenie objednávky je zo strany kupujúceho možné do 24 hodín od potvrdenia objednávky predávajúcim bez udania dôvodu. V tomto prípade je zrušenie objednávky bez storno poplatkov. Kupujúci môže objednávku zrušiť v Zákazníckej sekcii na web-stránke predávajúceho, telefonicky alebo e-mailom. Po overení splnenia podmienok zrušenia objednávky potvrdí predávajúci kupujúcemu storno objednávky e-mailom alebo telefonicky. V prípade, že už bola suma za objednaný tovar uhradená, predávajúci zašle peniaze späť na bankový účet kupujúceho, alebo ich doručí iným spôsobom, ktorý si spolu dohodnú.

V prípade zrušenia objednávky zo strany kupujúceho neskôr ako do 24 hodín od potvrdenia objednávky predávajúcim, predávajúci je oprávnený požadovať storno poplatok vo výške 30% z celkovej ceny objednávky (na úhradu škody v súvislosti so zaistením objednaného tovaru od dodávateľov a jeho úhradou).

Predávajúci má právo zrušiť objednávku v prípade, keď nie je možné zabezpečiť objednaný tovar. V takomto prípade kupujúcemu ihneď vráti uhradenú sumu v plnej výške, alebo mu ponúkne náhradný tovar, alebo iné riešenie, ak s tým kupujúci súhlasí. Predávajúci má právo zrušiť objednávku tiež v prípade, ak sa nemôže skontaktovať s kupujúcim (chybne uvedené alebo neuvedené kontaktné údaje, nedostupnosť, ...).

 

CENY

Predávajúci nie je platcom DPH - všetky ceny uvedené v katalógu sú  konečné ceny.

K základnej cene objednávky je pripočítaná cena za dopravu a platbu tovaru - spôsob doručenia a platby, aký si kupujúci vyberie.

Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu cien bez predchádzajúceho upozornenia. Netýka sa to objednávok, ktoré sú už potvrdené.

 

PLATBY

Platiť za tovar môže kupujúci prevodom na účet Lacná vlna na základe proforma (zálohovej) faktúry. Na základe odoslanej objednávky vystaví predávajúci proforma (zálohovú) faktúru, ktorú pošle spolu s potvrdením objednávky e-mailom. Túto platbu môže kupujúci uskutočniť nasledovne:

a) prevodným príkazom zo svojho účtu,

b) priamym vkladom v hotovosti na účet LACNÁ VLNA s.r.o.

c) na dobierku (prostredníctvom doručovacej služby Slovenskej pošty alebo doručovacej služby UPS)

Predávajúci si účtuje poplatok za dobierku vo výške 2,9€.

Pri platbe prevodným príkazom z účtu, prípadne priamym vkladom na účet predajcu, alebo poštovou poukážkou sa Vaše náklady na doručenie znížia o hodnotu dobierky. Podrobné pokyny sú uvedené v časti Doručenie tovaru.

Platba je v:

a) EURO

b) CZK

Daňový doklad (faktúru) posiela predávajúci kupujúcemu spolu s tovarom.

 

DODACIE PODMIENKY

Ponuka tovaru uvádzaná na stránkach predávajúceho nepredstavuje aktuálny stav zásob.

Dodacia lehota na tovar v ponuke predávajúceho, pokiaľ žiadaný tovar nie je na sklade, sa bude musieť objednať z centrálneho skladu a dodacia lehota môže byť dlhšia. O dodacej lehote a termíne dodania bude predávajúci kupujúceho informovať pri potvrdení objednávky e-mailom alebo telefonicky. Ak kupujúcemu nevyhovuje oznámená predĺžená dodacia lehota, má možnosť objednávku  stornovať.

Tovar, ktorý je na sklade predávajúceho , bude vyexpedovaný okamžite po potvrdení objednávky pri platbe na dobierku. Pri ostatnej platbe sa tovar expeduje ihneď po uhradení proforma (zálohovej) faktúry kupujúcim.

 

DORUČENIE TOVARU

Predaj a doručenie tovaru je obmedzené na územie SR a ČR.

Predávajúci zabezpečuje dopravu tovaru spôsobom, ktorý si kupujúci vyberie z ponúkaných možností v objednávke:

a) kuriérskou službou UPS

b) prostredníctvom doručovacej služby Slovenskej pošty

Pri objednávkach tovaru s hmotnosťou nad 1kg je cena za dopravu prekalkulovaná podľa hmotnosti a aktuálnych cien doručovateľských/kuriérskych služieb.

Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru na určené miesto.

Tovar je primerane zabalený a zabezpečený. Kupujúci je povinný pri preberaní tovaru skontrolovať neporušenosť zásielky.

V prípade doručenia tovaru prepravcom (kuriérom ) je tovar poistený v plnej výške a v prípade potreby prepravovaný s označením „Krehký“.

Spolu s tovarom dodá predávajúci kupujúcemu faktúru (daňový doklad), dodací list.

Za tovar zodpovedá predávajúci až po jeho prevzatie kupujúcim. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim od doby, kedy tento písomne potvrdí prevzatie tovaru.

Predávajúci nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného tovaru kupujúcemu zavinené prepravcom. Za poškodenie zásielky zavinené prepravcom zodpovedá v plnom rozsahu prepravca, u ktorého je tovar vždy poistený. Takéto prípady rieši predávajúci dodaním nového tovaru kupujúcemu po zaplatení škôd prepravcom.

Predávajúci nenesie zodpovednosť za prípadné nedodanie tovaru kupujúcemu, ku ktorému došlo vinou výrobcu alebo distribútora v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia, zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok. V takomto prípade má kupujúci nárok na vrátenie peňazí v plnej výške.

 

ZÁRUKY A REKLAMÁCIE

Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru a Obchodným zákonníkom.

Reklamácie mechanického poškodenia tovaru, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je kupujúci povinný uplatniť okamžite po ich odhalení - ihneď po prvom použití výrobku. Neskoršie reklamácie tohto druhu už nie je možné uznať.

Predávajúci informuje kupujúceho o tom, že ak odstúpi od zmluvy, bude znášať náklady na vrátenie tovaru podľa § 10 ods. 3, a ak odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, to znamená, že náklady na vrátenie tovaru si kupujúci uhradí sám. Ak tovar vracia bez uvedenia dôvodu.

Pri zmluve uzavretej na diaľku je lehota na odstúpenie 14 dní,
 smernicou 2011/83/EÚ o právach spotrebiteľov.
Predajca musí peniaze vrátiť do 14 dní od prijatia oznámenia o odstúpení od zmluvy. Túto lehotu môže predajca predĺžiť v prípade, že tovar nedostal späť alebo nemá dôkaz o tom, že ste ho poslali späť. Vrátanie kúpnej ceny musí zahŕňať náklady na poštovné, ktoré ste zaplatili pri objednávke tovaru. Obchodník však môže účtovať dodatočné dodacie náklady, ak ste žiadali o napríklad expresnú dodávku.

Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním.

 

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Osobné údaje a iné dôverné informácie kupujúceho sú spracovávané v súlade so zákonom č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov, v platnom znení. Kupujúci uzatvorením zmluvy súhlasí so spracovaním a zhromažďovaním osobných údajov v databáze prevádzkovateľa až do doby jeho písomného vyjadrenia nesúhlasu. Osobné údaje kupujúcich slúžia výlučne pre poskytnutie konkrétnej služby a nebudú ďalej poskytované tretím osobám. Výnimku tvoria externí dopravcovia, ktorým sú osobné údaje poskytnuté za účelom splnenia objednávky, teda doručenia tovaru kupujúcemu.

 

ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV

Spory Užívateľa a Obchodníka so sídlom v Slovenskej republike

Užívateľ - spotrebiteľ je oprávnený obrátiť sa na Obchodníka so žiadosťou o nápravu v prípade, že nebol spokojný so spôsobom, ktorým Obchodník vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Obchodník porušil jeho práva. Ak Obchodník na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má Užívateľ – spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektmi alternatívneho riešenia sporov sú orgány a oprávnené právnické osoby v zmysle § 3 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a to napr. Slovenská obchodná inšpekcia, pričom Užívateľ – spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov na ktorý sa obráti. E-mailový kontakt na Prevádzkovateľa je info@naradiemlm.eu . Užívateľ – spotrebiteľ pri podaní návrhu postupuje v zmysle §12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov. Alternatívnym riešením sporov možno urovnať spor medzi Užívateľom - spotrebiteľom a Obchodníkom - predávajúcim, vyplývajúci zo spotrebiteľskej zmluvy resp. súvisiaci so spotrebiteľskou zmluvou. Hodnota sporu, ktorý sa urovnáva alternatívnym riešením sporov, musí presahovať sumu 20 eur. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže požadovať od Užívateľa - spotrebiteľa poplatok za začatie alternatívneho riešenia sporu najviac sumu päť eur vrátane dane z pridanej hodnoty a to najskôr súčasne so zaslaním oznámenia o začatí alternatívneho riešenia sporu.

Užívatelia - spotrebitelia sú oprávnení použiť platformu riešenia sporov online (ďalej len ako „RSO“) na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorí si zvolia. Užívateľ - spotrebiteľ môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Užívateľ - spotrebiteľ pri predkladaní podania platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov online. Užívateľ - spotrebiteľ môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.

 

Orgán dozoru

Dozor nad dodržiavaním povinností predávajúceho voči spotrebiteľovi je Slovenská obchodná inšpekcia, konkrétne pracovisko Inšpektorát SOI pre Banskobystrický kraj, Dolná 46, 974 01 Banská Bystrica 1 odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa a právny odbor tel. č. : , 048/412 49 69; 048/415 18 71; fax. č.: 048/4124 693, email: bb@soi.sk

 

 

V Liptovskom Mikuláši 01.01.2020

 

 

 

OWU1ZW